× بستن تبلیغات

























s.kiani

 قیمت سمعک به عوامل مختلفی بستگی دارد که از این عوامل می توان به نوع کم شنوایی و شدت آن ، نحوه ی قرار گیری سمعک ( شکل ظاهری ) ، مدار پردازشی و تکنولوژی سمعک ، برند کمپانی سازنده ی سمعک ، گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک اشاره داشت . در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم .



قیمت سمعک:

قیمت این وسیله ی کوچک الکترونیکی به نسبت دیگر وسائل الکترونیکی گرانتر است . قیمت سمعک به شدت و نوع کم شنوایی ، شکل ظاهری ، تکنولوژی ها و امکانات جانبی به کار رفته در سمعک ، مدار پردازشی آن ، لوازم جانبی کمک شنوایی ، برند ، گارانتی و خدمات پس از فروش بستگی دارد .
قابل ذکر است اگر هر دو گوش شما مشکل شنوایی دارد و می خواهید از سمعک استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم حتما از سمعک های دو گوشی استفاده کنید ، در غیر این صورت ممکن است شنوایی گوش دیگرتان که سمعک ندارد ، وضعیت بدتری پیدا کند . توجه داشته باشید قیمت سمعک دوگوشی دو برابر سمعک یک گوشی است .


تاثیر شدت و نوع کم شنوایی در قیمت سمعک:

بدیهی است که بهترین سمعکی که برای شما وجود دارد ، همان سمعکی است که ادیولوژیست شما برایتان تجویز می کند . هرچه افت شنوایی بیشتر باشد ، قیمت سمعک نیز بیشتر خواهد شد ، چون به تکنولوژی بیشتری در این سمعک نیاز است تا صدا بلند تر، شفاف تر و با کیفیت تر به گوش کاربر برسد .به این ترتیب برای اشخاصی با شدت افت شنوایی ملایم ، متوسط و شدید ، سه رده از تکنولوژی پایه ، متوسط و فوق العاده به کار می رود . قیمت سمعکی که ادیولوژیست برای شما تجویز می کند ، ممکن است خیلی بیشتر و یا خیلی کمتر از انتظار شما باشد . پیشنهاد می کنیم تا جایی که ممکن است سخت نگیرید و سمعکی که به شما تجویز شده را بخرید . این هزینه هدر نمی رود و کیفیت زندگی شما را به حد زیادی ارتقا می دهد .


 

تاثیر مدار پردازشی در قیمت سمعک:

سمعک ها از مدار های پردازشی مختلفی ساخته می شوند و به همین دلیل قیمت های متفاوتی دارند . انواع مدار های پردازشی سمعک عبارتند از : سمعک آنالوگ (Analog  ) ، سمعک قابل برنامه ریزی (  Programmable) ، سمعک دیجیتال ( Digital ) ، سمعک هوشمند و سمعک وایرلس (Wireless  ) . می توان گفت هرچه مدار پردازشی سمعک پیشرفته تر باشد قیمتش بیشتر است . مدار پردازشی مانند بلندگو و میکروفون از اجزای اصلی سمعک است .


- سمعک آنالوگ ( Analog ) :
این سمعک ها از اولین سمعک های الکترونیکی هستند و قیمت آن ها نسبت به دیگر انواع سمعک ، کمتر است . نحوه ی مکانیسم سمعک آنالوگ به گونه ای است که ابتدا امواج صوتی را دریافت و به امواج الکتریکی تبدیل می کند و این سیگنال های الکتریکی را به آمپلی فایر ارسال می کند . در آنجا سیگنال های الکتریکی پردازش و به امواج صوتی تبدیل می شوند . این سمعک ها تک برنامه ای هستند و می توان ولووم و زیر و بم صدا را در آن تنظیم کرد .
-سمعک قابل برنامه ریزی ( Programmable ) : این سمعک یک پله از سمعک های آنالوگ پیشرفته تر است و بیش از یک برنامه روی آن موجود است . دلیل نام گذاری این سمعک نیز همین بوده که تفاوت آن را با نسل قبل از خود نشان می دهد . قیمت این سمعک از سمعک های آنالوگ بیشتر و از سمعک های دیجیتال کمتر است . 
- سمعک دیجیتال ( Digital ) : سمعک دیجیتال سمعک قابل برنامه ریزی پیشرفته شده است . این سمعک قابلیت تنظیم با کامپیوتر را دارد و مدار پردازشی آن تعداد باند و کانال های مختلفی دارد که به مدل سمعک بستگی دارد . هرچه تعداد باند و کانال های سمعک بیشتر باشد ، سمعک گرانتر خواهد بود . قیمت این سمعک از سمعک های هوشمند کمتر و از سمعک های قابل برنامه ریزی بیشتر است .


- سمعک هوشمند :
این سمعک نسل بعدی سمعک دیجیتال است که به صورت خودکار با محیط سارگاز می شود . سمعک هوشمند با استفاده از تکنولوژی ردیاب گفتار که در ساختار آن به کار برده شده ، صدای گوینده را تشخیص می دهد و روی آن تمرکز می کند . به این ترتیب صدای گوینده را بیشتر تقویت می کند و صداهای مزاحم را تقویت نمی کند و حتی حذف می کند . سمعک هوشمند قیمت بالاتری از سمعک دیجیتال و قیمت کمتری از سمعک وایرلس دارد .


- سمعک وایرلس یا بلوتوث دار ( Wireless ) :
سمعک وایرلس را نمی توان جدا از سمعک هوشمند دانست . این سمعک پیشرفته ترین تکنولوژی ها را دارد و می تواند مکانیزم گوش طبیعی را به بهترین شکل شبیه سازی کند . این سمعک مانند سمعک هوشمند ، دارای قابلیت رد یابی گفتار است و به علاوه ی آن می تواند با بلوتوث بین دو سمعک ارتباط برقرار کند و صدا را دقیق تر و با کیفیت تر به گوش کاربر برساند . به سمعک بلوتوث دار یا وایرلس ، سمعک فوق هوشمند یا سمعک هوشمند وایرلس نیز می گویند .  این سمعک گران ترین قیمت ها را در بازار دارد .


بررسی قیمت انواع سمعک از نظر ظاهری:

سمعک ها را می توان بر اساس حجم و اندازه و محل قرار گیری شان دسته بندی کرد . سمعک های نامرئی ، بسیار ظریف اند و در عمق کانال گوش قرار داده می شوند و پس از جاگذاری اصلا دیده نمی شوند . سمعک نامرئی قیمت زیادی نسبت به انواع دیگر سمعک ( سمعک داخل گوشی ، سمعک پشت گوشی و سمعک رسیور در کانال ) دارد . چرا که به تکنولوژیِ پیشرفته ای برای گنجاندن کاربرد های سمعک در این ابعاد کوچک ، نیاز است . البته برخی سمعک های حجیم تر از آن جا که قابلیت دریافت تکنولوژی های بیشتری را دارند ، ممکن است قیمت بالایی داشته باشند . برای اطلاع از قیمت دقیق سمعک ها با ما تماس بگیرید .


بررسی قیمت انواع سمعک از نظر تکنولوژی ها:

تکنولوژی های مختلفی را می توان در سمعک ها به کار برد و هرچه این تکنولوژی ها جدید تر و پیشرفته تر باشند ، قیمت سمعک نیز بیشتر می شود . برند های مختلف از تکنولوژی های مختلف در سمعک هایشان استفاده می کنند که موجب اختلاف قیمت می شود . برخی از این تکنولوژی ها به شرح زیر اند :
-فیلتر و کنترل صداهای مزاحم ( نویز ) : این تکنولوژِی بسیار در سمعک ها پر کاربرد است و می تواند طیف صدا های اضافه را شناسایی ، کنترل و یا حذف کند و  در عوض روی گفتار تمرکز کند .
-بلوتوث یا وایرلس : این تکنولوژِی باعث راحتی شنوایی کاربر می شود و با استفاده از آن می توان با تلویزیون و موبایل ارتباط برقرار کرد و صدای آن ها را از داخل سمعک شنید . همچنین این سمعک می تواند بین دو گوشی خود ارتباط موثری برقرار کند و صدای هماهنگ و واضحی را به گوش کاربر برساند .
- بعضی کمپانی های سمعک اپلیکیشنی برای مشتری هایشان طراحی کرده اند که می توان با آن سمعک را کنترل کرد .
- بعضی کمپانی ها سمعکی برای وزوز گوش طراحی کرده اند که برای افرادی که وز وز گوش دارند تجویز می شود . 
- بعضی سمعک ها ضد آب هستند و این تکنولوژی بر قیمت آن ها می افزاید .



بررسی قیمت سمعک بر اساس برند کمپانی ها:

کمپانی های تولید کننده سمعک ، رقابت تنگاتنگی با یک دیگر دارند ، به طوری که نمی توان گفت این برند از سمعک بهتر از دیگری است ، این کمپانی ها هیچ برتری نسبت به یک دیگر ندارند . انواع برند ها بر اساس افزایش قیمت عبارتند از :
ویدکس
استارکی ، اتیکن، بلتون ، فوناک
زیمنس
یونیترون


بررسی قیمت سمعک بر اساس گارانتی:

گارانتی سمعک خیلی مهم است و مانند دیگر وسایل نمی توان به راحتی از آن گذشت چرا که در آینده به دردتان خواهد خورد . سمعکی تهیه کنید که حتما گارانتی داشته باشد هرچند قیمت بیشتری داشته باشد .


بررسی قیمت سمعک بر اساس لوازم جانبی کمک شنیداری:

وسایل جانبی کمک شنیداری به شخص کم شنوا کمک می کند بتواند از وسایلی مانند موبایل ، کامپیوتر و تلویزیون استفاده کند . امروزه اپلیکیشن های مخصوصی این کار را انجام می دهند .

بررسی قیمت بر اساس خدمات پس از فروش:
پس از تنظیم اولیه سمعک به روی گوش کاربر ، ممکن است بعد از آن بارها و بارها به تنظیم مجدد آن احتیاج پیدا کنید . خدمات پس از فروش امتیازی ارزشمند برای خرید سمعک محسوب می شود .


قیمت سمعک خوب:

همانطور که در مطالب قبل ذکر شد ، سمعک خوب سمعکی است که ادیولوژیست برای شما تجویز می کند . این سمعک مناسب ترین سمعک برای شماست و قیمت آن بسته به انتخاب برند و انتخاب شنوایی شناس متغیر است .


قیمت سمعک معمولی و قیمت سمعک ارزان:

هیچ وقت به خاطر قیمت بالا تر ، از خرید سمعک مناسبتان صرف نظر نکنید . اگر می توانید حتما سمعکخوب بخرید و بدانید که این مقدار هزینه ی بیشتری که صرف خرید سمعک بهتر می کنید هدر نمی رود و به همان اندازه زندگی شما را آسان و آسوده تر می کند .

سخن پایانی:
همانطور که مشاهده فرمودید ، حتی الامکان قیمت سمعک نباید مبنای انتخاب شما باشد . بهترین سمعک را شنوایی شناس با توجه به میزان افت شنوایی شما و سبک زندگیتان برای شما تجویز می کند .

منبع : سمعک بهار

نوشته شده در جمعه 21 دی 1397ساعت 13:16 توسط s.kiani

پروین اعتصامی، شاعر نامدارمعاصر معاصر ایران از گویندگان قدر اول زبان فارسی است که با تواناترین گویندگان مرد برابری کرده و به گواهی اساتید و سخن شناسان معاصر گوی سبقت را از آنان ربوده است.
 
در جامعه ما با همه اهتمام و نظام فکری اسلام به تعلیم و تربیت عموم و لازم شمردن پرورش فکری و تقویت استعدادهای زن و مرد، باز برای جنس زن به علت نظام مرد سالاری امکان تحصیل و پرورش توانایی‌های ذوق کم بوده و روی همین اصل تعداد گویندگان و علماء زن ایران در برابر خیل عظیم مردان که در این راه گام نهاده اند؛ ناچیز می‌نماید و پروین در این حد خود منحصر به فرد است.
 
رمز توفیق این ارزشمند زن فرهنگ و ادب فارسی، علاوه بر استعداد ذاتی؛ معجزه تربیت و توجه پدر نامور اوست که علی رغم محرومیت زن ایرانی از امکانات تحصیل و فقدان مدارس دخترانه، خود به تربیت او همت گماشت و دختر با استعداد و با سرمایه معنوی خود را به مقامی ‌که در خورد او بود رسانید.
 
پدر پروین میرزا یوسف اعتصامی ‌(اعتصام الملک) پسر میرزا ابراهیم خان مستوفی ملقب به اعتصام الملک از اهالی آشتیان بود که در جوانی به سمت استیفای آذربایجان به تبریز رفت و تا پایان عمر در همان شهر زیست.
یوسف اعتصام الملک در 1291 هـ.ق در تبریز به دنیا آمد. ادب عرب و فقه و اصول و منطق و کلام و حکمت قدیم و زبان‌های ترکی و فرانسه را در تبریز آموخت و در لغت عرب احاطه کامل یافت. هنوز بیست سال از عمرش نرفته بود که کتاب (قلائد الادب فی شرح اطواق الذهب) را که رساله ای بود در شرح یک صد مقام از مقامات محمود بن عمر الزمخشری در نصایح و حکم و مواعظ و مکارم اخلاق به زبان عربی نوشت که به زودی جزء کتاب‌های درسی مصریان قرار گرفت. چندی بعد کتاب (ثورة الهند یا المراة الصابره) او نیز مورد تحسین ادبای ساحل نیل قرار گرفت .
کتاب (تربیت نسوان) او که ترجمه (تحریر المراة) قاسم امین مصری بود به سال 1318 هـ.ق انتشار یافت که در آن روزگار تعصب عام و بی خبری عموم از اهمیت پرورش بانوان در جامعه ایرانی رخ می‌نمود.
 
اعتصام الملک از پیش قدمان راستین تجدد ادبی در ایران و به حق از پیشوایان تحول نثر فارسی است. چه او با ترجمه شاهکارهای نویسندگان بزرگ جهان، در پرورش استعدادهای جوانان، نقش بسزا داشت. او علاوه بر ترجمه بیش از 17 جلد کتاب در بهار 1328 هـ.ق مجموعه ادبی نفیس و پرارزشی به نام (بهار) منتشر کرد که طی انتشار 24 شماره در دو نوبت توانست مطالب سودمند علمی- ادبی- اخلاقی- تاریخی- اقتصادی و فنون متنوع را به روشی نیکو و روشی مطلوب عرضه کند.
 
رخشنده اعتصامی ‌مشهور به پروین اعتصامی ‌در روز 25 اسفند سال 1285 شمسی در تبریز تولد یافت و از ابتدا زیر نظر پدر به رشد پرداخت.
در کودکی با پدر به تهران آمد. ادبیات فارسی و ادبیات عرب را نزد وی قرار گرفت و از محضر ارباب فضل و دانش که در خانه پدرش گرد می‌آمدند بهره‌ها یافت و همواره آنان را از قریحه سرشار و استعداد خارق‌العاده خویش دچار حیرت می‌ساخت. در هشت سالگی به شعر گفتن پرداخت و مخصوصاً با به نظم کشیدن قطعات زیبا و لطیف که پدرش از کتب خارجی (فرنگی- ترکی و عربی) ترجمه می‌کرد طبع آزمائی می‌نمود و به پرورش ذوق می‌پرداخت.
در تیر ماه سال 1303 شمسی برابر با ماه 1924 میلادی دوره مدرسه دخترانه آمریکایی را که به سرپرستی خانم میس شولر در ایران اداره می‌شد با موفقیت به پایان برد و در جشن فراغت از تحصیل خطابه ای با عنوان ” زن و تاریخ” ایراد کرد.
او در این خطابه از ظلم مرد به شریک زندگی خویش که سهیم غم و شادی اوست سخن می‌گفت. خانم میس شولر، رئیس مدرسه امریکایی دختران خاطرات خود را از تحصیل و تدریس پروین در آن مدرسه چنین بیان می‌کند.
“پروین، اگر چه در همان اوان  تحصیل در مدرسه آمریکایی نیز معلومات فراوان داشت، اما تواضع ذاتیش به حدی بود که به فرا گرفتن مطلب و موضوع تازه ای که در دسترس خود می‌یافت شوق وافر اظهار می‌نمود.”
 
خانم سرور مهکامه محصص از دوستان نزدیک پروین که گویا بیش از دوازده سال با هم مراوده و مکاتبه داشتند او را پاک طینت، پاک عقیده، پاک دامن، خوش خو، خوش رفتار، در مقام دوستی متواضع و در طریق حقیقت و محبت پایدار توصیف می‌کند.
پروین در تمام سفرهایی که با پدرش در داخل و خارج ایران می‌نمود شرکت می‌کرد و با سیر و سیاحت به گسترش دید و اطلاعات و کسب تجارب تازه می‌پرداخت.
این شاعر آزاده، پیشنهاد ورود به دربار را با بلند نظری نپذیرفت و مدال وزارت معارف ایران را رد کرد.
پروین در نوزده تیر ماه 1313 با پسر عموی خود ازدواج کرد و چهار ماه پس از عقد ازدواج به کرمانشاه به خانه شوهر رفت.
 
شوهر پروین از افسران شهربانی و هنگام وصلت با او رئیس شهربانی در کرمانشاه بود. اخلاق نظامی ‌او با روح لطیف و آزاده پروین مغایرت داشت. او که در خانه ای سرشار از مظاهر معنوی و ادبی و به دور از هر گونه آلودگی پرورش یافته بود پس از ازدواج ناگهان به خانه ای وارد شد که یک دم از بساط عیش و نوش خالی نبود و طبیعی است همگامی ‌این دو طبع مخالف نمی‌توانست دیری بپاید و سرانجام این ازدواج ناهمگون به جدایی کشید و پروین پس از دو ماه و نیم اقامت در خانه شوهر با گذشتن از کابین طلاق گرفت.
با این همه او تلخی شکست را با خونسردی و متانت شگفت آوری تحمل کرد و تا پایان عمر از آن سخنی بر زبان نیاورد و شکایتی ننمود.
 
بعد از آن واقعه تأثیرانگیز پروین مدتی در کتابخانه دانشسرای عالی تهران سمت کتابداری داشت و به کار سرودن اشعار ناب خود نیز ادامه می‌داد. تا اینکه دست اجل او را در 34 سالگی از جامعه ادبی گرفت در حالی که بعد از آن سالها می‌توانست عالی ترین پدیده‌های ذوقی و فکری انسانی را به ادبیات پارسی ارمغان نماید. به هرحال در شب 16 فروردین سال 1320 خورشیدی به بیماری حصبه در تهران زندگی را بدرود گفت و پیکر او را به قم بردند و در جوار قبر پدر دانشمندش در مقبره خانوادگی بخاک سپردند.
در سال 1314 چاپ اول دیوان پروین اعتصامی، شاعره توانای ایران، به همت پدر ادیب و گرانمایه اش انتشار یافت و دنیای فارسی زبان از ظهور بلبل داستانسرای دیگری در گلزار پر طراوت و صفای ادب فارسی آگاهی یافت و از غنچه معطر ذوق و طبع او محفوظ شد.
پروین برای سنگ مزار خود نیز قطعه اندوهباری سروده که هم اکنون بر لوح نماینده مرقدش حک شده است.
منبع : mieinc.ir
نوشته شده در جمعه 21 دی 1397ساعت 13:14 توسط s.kiani

 اجاره آپارتمان مبله روزانه، اجاره اپارتمان مبله در بهترین جای تهران با فول ترین امکانات بهترین شرایط  برای کوتاه مدت و بلند مدت .

اجاره املاک مبله به صورت کوتاه مدت، مدتهاست که درشمال شهر تهران و همچنین اطراف تهران انجام میشود، پیدا کردن ملکی مناسب برای مسافرانی که قصد کار را دارند و یا حتی مسافرانی که قصد اقامت کوتاه را در تهران دارند کار ساده ای نیست به همین دلیل مجموعه هایی به وجود امده اند که شما را برای اجاره اپارتمانی بهتر در محیطی مناسب تر راهنمایی میکنند.

 آپارتمان مبله ،اجاره اپارتمان مبله در تهران با بهتریت قیمت امکانات رفاهی کامل با امنیت بالا، در سراسر تهران
اجاره اپارتمان و سوئیت های مبله با سالها تجربه در زمینه اجاره آپارتمان مبله در تهران با مبله غرب

اجاره اپارتمان های لوکس و شیک و مبله برای کوتاه مدت و یا بلند مدت ؛ اجاره سوئیت مبله  در هر نقطه از تهران که بخواهید .

کلمه مبله برگرفته از ملک تجیز شده و اماده برای زندگی کردن گفته میشود. از معیار های اکثریت مردم برای اجاره اپارتمان های مبله یک خواب، اشپزخانه، سرویس بهداشتی و حداقل تجهزات برای اقامت کوتاه و یا بلند مدت در یک اپارتمان است.

افرادی قصد دارند کمتر هزینه کنند و یا همراهی ندارند به نسبت بیشتر علاقه به اجاره ی سوئیت  دارند . سوئیت ها هیچ خوابی ندارند و متراژهای کمتری نسبت به اپارتمان های مبله دارند و قسمت هایی که قابلیت جدا کردن را داشته باشد با پارتیشن ها جدا میشود .

اپارتمان های موجود دراپارتمان مبله غرب با بهترین امکانات ، امنیت بالا، لوکس ترین لوازم  در اختیار شما است.

مجموعه مبله غرب در حال حاضر اماده خدمت رسانی به تمامی مسافران و کسانی که قصد اجاره املاک مبله را دارند میباشد .

کلمه مبله برگرفته از ملک تجهیز شده و اماده برای زندگی کردن گفته میشود. از معیار های اکثریت مردم برای اجاره اپارتمان های مبله یک خواب، اشپزخانه، سرویس بهداشتی و حداقل تجهزات برای اقامت کوتاه و یا بلند مدت در یک اپارتمان است.

از جمله سوالاتی که شاید برای تک تک شما متقاضیان عزیز حائز اهمیت باشد این است که چرا قیمت و هزینه برای اجاره کوتاه مدت اپارتمان از اجاره بلند مدت ان بیشتر است؟

 نکته قابل توجه و دلایل این افزایش قیمت:

  • پرداخت نکردن هزینه بابت اب برق و گاز مصرفی
  • پرداخت نکردن پول رهن به مالک اپارتمان
  • تمایل مالکین به دریافت کردن پول اجاره ازهمان ابتدا
  • جبران ضرری که به علت کوتاه مدت اجاره کردن اپارتمان ، ملک در طول سال خالی می ماند.

اجاره منزل های مبله یا ویلا ها که شامل درب های مخصوص ، حیاط ، متراژ بالای صد الی دویست  و دیگر گزینه هایی در این زمینه باشد در تهران شامل هزینه بالاتری نسبت به اپارتمان ها برای شما  میشود و بیشتر در حومه تهران و یا حتی مناطق خارج از اجاره داده میشود

به علت بیشتر بودن مجتمع ها و ساختمان ها، ویلا  یا خانه های مستقلاتی کمتر و به ندرت پیدا میشود

برای مشاهده  تصاویری از سوئیت های اماده به کار راهنمایی بیشتر جهت اجاره اپارتمانی بهتر با دسترسی محلی عالی در بهترین نقاط تهران به سایت مبله غرب مراجعه فرمایید.

 برای اجاره کوتاه مدت ملک و یا اجاره ی اپارتمان هایی مبله و یا سوئیت شما میتوانید به مجموعه مبله غرب مراجعه کنید همکاران ما در تمام ساعات روز اماده خدمت رسانی به شما متقاضیان عزیز میباشد .

 پس از سالها تجربه و فعالیت دراین  زمینه  مجموعه مبله غرب و فعالان ما میتوانند اپارتمان هایی باکیفیت بالا و مالکینی با بهترین برخورد برای شما فراهم سازند .

مجموعه مبله غرب و همکاران ما اماده همکاری با مالکین هم میباشند . اگر قصد اجاره دادن کوتاه مدت اپارتمان ، سوئیت ویا ملک خود را دارید، میتوانید با مشاورین و کارشناسان ما در این زمینه ارتباط برقرار کنید. 

منبع : moblehgharb.com

 
نوشته شده در جمعه 21 دی 1397ساعت 12:39 توسط s.kiani

 بهرام گودرزی متولد ۵ فروردین ۱۳۲۲ در تهران است. بیشتر اعضای خانواده او از صدایی خوش بهره داشتند به همین سبب از دوران کودکی به آواز و موسیقی ایرانی تمایل پیدا کرد. از جمله استادان او می‌توان به «محمود کریمی»، «ادیب خوانساری»، «اسماعیل مهرتاش» و «حسین قوامی» اشاره نمود. وی پیش از انقلاب سال ۵۷ ایران حدود ۲۰۰ آواز و ترانه و ۴ آلبوم موسیقی (نوار کاست) ضبط و اجرا کرده‌است. همچنین پس از انقلاب بیش از ۵۰ تصنیف و ترانه و ۲ آلبوم موسیقی از او منتشر شده‌است. بهرام گودرزی با هنرمندانی همچون: حسین یوسف‌زمانی، حسن یوسف‌زمانی، محمدعلی کیانی نژاد، احمدعلی راغب، حسین بهروزی نیا، مهرداد دلنوازی، احمدرضا محسنی، علی اکبرپور و … همکاری داشته‌است. خلاصه گفتگو با بهرام گودرزی * نسل دهه پنجاه و دهه‌ی شصتی‌ها با صدای شما آشنا هستند و در واقع ما با شما بزرگ شدیم. آن روزها شما را زیاد در تلویزیون می‌دیدیم و صدای شما را می‌شنیدیم. اما الان سال‌هاست که دیگر در تلویزیون حضور پررنگی ندارید. از حضور در تلویزیون برایمان بگویید. زمانی که می‌خواستم وارد تلویزیون شوم، کنکوری بین خوانندگان برگزار شد که حدود ۳۵۰۰ نفر شرکت کرده بودند. در سال ۱۳۴۶ بود. آن زمان تلویزیون می‌خواست خوانندگان مستقل از رادیو داشته باشد. از میان شرکت کنندگان ۲۶ نفر انتخاب شدند که من هم در میان آنها بودم. یک سال به سرپرستی مرتضی حنانه کلاس‌هایی برایمان گذاشتند. قبل از آن هم من آواز کار کرده بودم. در میان این ۲۶ نفر من نفر اول شدم و در آن زمان صدای رسایی داشتم. با اینکه مردان باید تنور بخوانند اما من سوپرانو هم می‌خواندم. در سال ۱۳۴۷ من به همراه خانم سیما مافی‌ها انتخاب شدیم تا اجرایی مشترک داشته باشیم. این اولین برنامه‌ای بود که تلویزیون می‌خواست با خوانندگان خودش اجرا کند. ارکستری که آن زمان در تلویزیون فعالیت می‌کرد نوازندگان بزرگی را در خود داشت که از جمله‌ی آنها می‌توان به فرهنگ شریف، حسن ناهید، محمد موسوی، احمد عبادی و جلیل شهناز اشاره کرد. سرپرست این ارکستر هم مرتضی حنانه بود. در نخستین اجرایمان من آوازها را خواندم و خانم سیما مافیها تصنیف‌ها را خواند. برنامه‌ی ما ۴۵ دقیقه بود. نوارهای آن زمان قابلیت مونتاژ نداشت و در طول برنامه اگر نوازنده یا خواننده اشتباهی در اجرا می‌کرد، باید بر می‌گشتند و از اول اجرا را تکرار می‌کردند. یادم هست که اولین بار که اجرا داشتیم، تنها یک بار برنامه را خواندیم و کسی هم اشتباهی نکرد. رئیس تلویزیون در آن زمان، برای پاداشت این مسئله نفری ۱۰۰۰ تومان به ما پاداشت داد. به هر حال اولین سال آغاز فعالیتم در تلویزیون سال ۱۳۴۷ بود. * به نظرتان کدام حالتش بهتر بود؛ اینکه هر کدام خوانندگان مستقل داشته باشند یا اینکه خوانندگان رادیو و تلویزیون در هم ادغام شوند. آقای قطبی معقتد بود که تلویزیون باید چهره‌های جدید و متفاوت داشته باشد و خوانندگانش باید برای مردم تازگی داشته باشند. ولی بعدا دید که لازم است استادان موسیقی هم به تلویزیون بیایند و در آنجا اجرا داشته باشند، چرا که مردم دوست داشتند چهره و صدای این استادان را در تلویزیون هم ببینند و بشنوند. * همان توانایی در خواندن را امروز هم دارید؟ به هر حال بالا رفتن سن بر آدمی تاثیر می‌گذارد. من اگر روزی نتوانم بخوانم در واقع مُرده‌ام. در عین حال تا زمانی می‌خوانم که بتوانم درست بخوانم. وقتی آدم پا به سن می‌گذارد، توانایی‌اش از هر جهت کاسته می‌شود. آوازی در شور و دشتی خوانده‌ام که در سال‌های ۱۳۵۴ یا ۱۳۵۵ اجرا شده است. وقتی آقای حنانه این آواز را شنید، به من گفت این صدا را چطور درآورده‌ای؟ به من می‌گفت که نمی‌دانی از کجا تا کجا خوانده‌ای. بعدها در تلویزیون تصنیفی در سه‌گاه خواندم که آهنگسازش عباس زندی بود. او برای من «سه‌گاهِ دو» نوشته بود که برای صدای چپ‌کوک خانم‌هاست. معمولا خوانندگان وقتی در اوج آواز می‌خوانند کلامشان مفهوم نیست. اما من به پشتوانه کلاس‌های فن بیانِ استاد فریدون مشیری می‌توانستم در اوج هم کلام را شفاف ادا کنم. من اصول شعر را هم از استاد مشیری یاد گرفتم. از میان نوازندگان و آهنگسازانی که با آنها کار کرده‌اید، کدام یک توانایی‌های خاصی داشته‌اند. مجتبی میرزاده موزیسین عجیبی بود. شهریار فریوسفی هم نوازنده‌ی بسیار قدرتمندی بود. فریوسفی هرگز یک آهنگ را دوبار در استودیو نمی‌زد. یک بار برای ضبط می‌رفت و همان یک بار هم بهترین اجرا را داشت. یادم هست که روزی آهنگی داشتم و می‌خواستم به آقای میرزاده بدهم تا نُتش را بنویسد. وقتی موضوع را با او در میان گذاشتم، گفت آهنگ را با دهان اجرا کن. بلافاصله قلم را برداشت و هرچه که من می‌گفتم را نُت می‌کرد. بلافاصه بعد از نوشتن آهنگ، سازش را برداشت و آهنگ را اجرا کرد. این برای من باور کردنی نبود. اگر بخواهید از میان خوانندگان امروز یک نفر را نام ببرید، آن یک نفر کیست. سالار عقیلی را دوست دارم. هنرمند با شخصیت و با اخلاقی است و آنچه من در یک هنرمند جستجو می‌کنم، در او هست. آقای قربانی هم هنرمند خوبی است. از میان خوانندگان هم نسل خودتان صدای کدمشان را گوش می‌کنید. در میان هم‌دوره‌هایم، من، مرتضی جوهری و هوشمند عقیلی آواز خوان بودیم. بقیه خیلی آواز نمی‌خواندند و بیشتر تصنیف‌خوان بودند. آقای محمد منتشری هم بود که صدای خوبی دارد و هنوز هم آواز می‌خواند. استاد شجریان بودند که الان در بستر بیماری هستند و برایشان آرزوی سلامت می‌کنم. از نسل‌های پیش از ما هم آواز گلپایگانی را دوست دارم. ایشان در آواز نوآوری آورد. آوازها را از جایی شروع می‌کرد که کسی فکرش را هم نمی‌کرد. او آواز را از درآمد شروع نمی‌کرد و گوشه‌ها را به ترتیبی که در دستگاه‌ها هست، نمی‌خواند. هر آواز را از جایی شروع می‌کرد که جذابیت و زیبایی آواز را صدچندان می‌کرد. چه شد که در دو دهه‌ی اخیر حضورتان در تلویزیون کم‌رنگ شد و دیگر اجرایی در این رسانه نداشتند. تا سال‌های ۱۳۷۰ اوضاع موسیقی در صداوسیما خوب بود. اما پس از آن موسیقی پس‌رفت کرد. من کارهای زیادی برای ائمه اطهار خوانده‌ام. اما باز هم از من می‌خواهند که کارهای مناسبتی بخوانم. در حالی که من کارم را در این زمینه انجام داده‌ام و بهتر است که فضاهای دیگری را بخوانم. در سال‌های گذشته توجهی به من و هم‌نسل‌های من نشده است. ما هم خودمان را کنار کشیدیم. تسنیم: الان فعالیت هنری دارید. گاهی اجراهای اُرگانی دارم. شاگردانم را هم دارم. آخرین آلبومی که منتشر کردید چه زمانی بود. سال ۱۳۶۶ بود که «درد عشق» با آهنگسازی احمدعلی راغب را منتشر کردیم. این اثر را «سروش» منتشر کرد.  آثار دیگری که دارید کدام است. آلبوم‌هایی با آهنگسازی استاد خرم و محمد میرزمانی بود که آنها را هم اوایل دهه شصت منتشر کردیم. آخرین کارم در تلویزیون هم اثری بود با نام «منو از یاد نبر» که حدود چهار سال پیش آن را ضبط کردیم. آخرین کنسرتی که داشتید کی بود. سال ۱۳۶۵ بود. با آقای تاجبخش و آقای ابراهیمی کنسرتی داشتیم. دهه شصتی‌ها شما را با آهنگ‌های انقلابی به یاد می‌آورند که در زمان دفاع مقدس خواندید و آنها را بارها و بارها در تلویزیون اجرا کردید. روزی که هفت بمب به تهران خورد، در پارک ملت داشتیم ضبط می‌کردیم. همه فرار می‌کردند اما ما مشغول کار بودیم. در آن دوران ما هم با تولید آثار حماسی در پیِ کمک به میهن بودیم. مهمترین قطعه‌ی حماسی که خواندید کدام است. قطعه‌ی «بلند آسمان» بود. «بلند آسمان جایگاه من است / دل پاک حق جان پناه من است». قطعه‌ای دیگر بود که اوایل انقلاب با هزینه خودم و به شوق انقلاب آن را خواندم. اما اکنون بهرام گودرزی کجاست؟ میان غفلت مسئولان تلویزیون که تمام تمرکزشان بر جذب سلبریتی‌هاست و بیش از هر چیزی موسیقی پاپ را در تلویزیون تبلیغ و ترویج می‌دهند؛ بهرام گودرزی که یکی از خوانندگان مهم موسیقی ایران است، هم‌اکنون در رستوران‌ها مشغول اجرای برنامه است. رفتن کسانی مانند بهرام گودرزی به‌سمت اجراهای رستورانی، فاجعه‌ای برای فرهنگ و هنر به‌شمار می‌آید. گودرزی تخصصش آواز ایرانی است. اما در همان هنگامی که گودرزی در رستوران‌ها می‌خواند، بی‌شک مسئولان تلویزیون در اینستاگرام به‌دنبالِ یافتنِ سلبریتی‌های تازه هستند.

 
منبع : saten.ir
نوشته شده در جمعه 21 دی 1397ساعت 12:38 توسط s.kiani

 

باربیکیو دیواری | انواع باربیکیو دیواری | باربیکیو دیواری گازی

باربیکیو دیواری ، یکی دیگر از انواع باربیکیو ، باربیکیو دیواری می باشد . باربیکیو دیواری مناسب برای استفاده در محیط خانه ( حیاط ، تراس ، حیاط خلوت ، بالکن ، پارکینگ و پشت بام ) و مکان هایی می باشد که به گاز و برق دسترسی دارند .


اگر به دنبال کباب پزی هستید که مکان زیادی را اشغال نکند ، می توانید از کباب پز های دیواری استفاده کنید . این باربیکیو مانند کمدی است که به دیوار چسبیده است . از مهم ترین مزایای باربیکیو دیواری می شود به جاگیر نبودن آن اشاره کرد . این باربیکیو با قابلیت کار کردن با گاز شهری ، گاز مایع و برق آلودگی چشم گیری ندارد و به راحتی تمیز می شود . این نوع باربیکیو بسیار مناسب برای استفاده در آشپز خانه است . مزیت مهمی که این دستگاه دارد آن است که در هنگام پخت کباب بر روی آن به ظرفشویی جهت شستن دست خود و ... دسترسی دارید . البته این را نیز باید بدانید که کیفیت گوشت های کباب شده بر روی این کباب پز ها ، به خوبی کیفیت کباب های پخته شده بر روی کباب پز های زغالی نمی باشد . اگر شما دوست دار کباب با طعم دودی هستید ، این کباب پز مورد مناسبی برای شما نیست . باربیکیو دیواری انواع مختلفی دارد که عبارت اند از :


باربیکیو دیواری کشویی

این نوع باربیکیو به شکل کمدی در داخل دیوار است که با کشیدن آن به سمت بیرون ، می شود از آن استفاده و پس از اتمام کار نیز آن را با هل دادن به سمت داخل جمع کرد .

باربیکیو دیواری تاشو

باربیکیو های دیواری تاشو دارای دستگیره ای هستند که با کشیدن و هل دادن آن به سمت بیرون ، قابلیت استفاده پیدا می کنند .

باربیکیو دیواری ساده

این نوع کباب پز دیواری همچون باربیکیو های دیگر فقط متصل به دیوار است .

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید باربیکیو دیواری ، متصل به دیوار است و فضای کمی را اشغال می کند . انواع باربیکیو دیواری عبارت اند از ؛ کشویی ، تاشو ، ساده .

 منبع : arianafire.com

نوشته شده در سه شنبه 13 آذر 1397ساعت 14:57 توسط s.kiani

 همانطور که شرکت خسته کننده در حال آماده سازی یک تظاهرات عمومی برای اولین تونل تکمیل شده اش در 10 دسامبر آینده است، شروع به تونل زنی Elon Musk نشان داده است که برنامه های خود را برای حفاری یک تونل زیر بلوک Sepulveda از بین می برد. در Westside LA. تصمیم شرکت برای از بین بردن این پروژه در کنار حل و فصل آن با یک گروه از طرفداران Westside که ادعا می کنند که دولت محلی نقض قانون دولت زمانی که تصمیم به معاف کردن تونل اثبات مفهوم شرکت خسته کننده از بررسی در قانون کیفیت محیط زیست کالیفرنیا (CEQA) .

 
در بیانیه مشترکی در روز سه شنبه، شرکت خسته کننده، همراه با شاکیان پرونده، اظهار داشت که آنها "دعوا" را به صورت دوستانه حل و فصل کرده اند. با این حال، شرایط و قواعد حل و فصل دو طرفه محرمانه باقی می ماند، همانطور که توسط یک وکیل مدافع Westside به اتحادیه تریبون سان دیگو اشاره کرد. با توجه به برنامه هایی که برای تونل Sepulveda Blvd در حال حاضر رها شده است، شرکت خسته کننده در حال تمرکز روی ساختن Dugout Loop، یک سیستم تونل است که متصل به استادیوم Dodger و یک ایستگاه مترو است.
 
مخالفت قانونی علیه تونل Sepulveda در ماه مه گذشته ظاهر شد، زمانی که دو گروه محله محلی - ائتلاف ساکنان برنتوود و ائتلاف غروب آفتاب - پرونده دادخواستی را مبنی بر این که پروژه در واقع بخشی از سیستم بزرگتر تونلی است که برای حمل و نقل عمومی استفاده می شود در آینده.
 
 
مفهوم بلوک حلقه شهری شرکت خسته کننده، که انتظار می رود برای حلقه Dugout استفاده شود. [اعتبار: شرکت خسته کننده]
 
 
راه اندازی تونل ها از طریق پروسه مجوز به سرعت در حال حرکت بود، در حالی که شرکت خسته کننده اشاره کرد که تونل برای حمل و نقل مسافران استفاده نخواهد شد و اجازه می دهد که این پروژه از تجدیدنظر در محیط زیست بهره مند شود. این در پرسشنامه شرکت خسته کننده در وب سایت آن مشخص شد.
 
"تونل برای تأیید تدارکات ساخت و ساز، تست سیستم، آزمایش ایمنی، تایید عملیات عملیات و تظاهرات سوئیچینگ خطوط استفاده می شود. فاز 1 برای حمل و نقل عمومی استفاده نخواهد شد تا زمانی که تونل اثبات فرآیند توسط دولت شهرستان، دولت شهر و TBC موفق شود. "
 
در قضیه شکایت شاکیان نقشهیی بود که شرکت خسته کننده برای مسیرهای تونل برنامه ریزی شده خود منتشر کرد. در مسیرهای پیشنهادی شامل خطی بود که به نظر می رسید مسیر کانال Sepulveda Blvd را دنبال کند. شاکیان خود در دادخواست خود اظهار داشتند که "نیازهای بررسی دقیق زیست محیطی دولت را نمی توان از طریق تخریب پروژه های بزرگ به قطعه های کوچکتر که به طور جداگانه ظاهر می شود، تأثیری قابل توجهی بر محیط زیست ندارد." طرفداران Westside نیز ابراز نارضایتی خود از کمیسیون شهر را تایید کردند مسیری که شرکت خسته کننده برای حمل 80،000 متر مکعب خاک از تونل استفاده می کند.
 
 
نقشه مفهومی شرکت خسته کننده برای سیستم تونل لس آنجلس. [اعتبار: شرکت خسته کننده]
پروژه های شرکت خسته کننده در Westside LA به سهم عادلانه خود از منتقدان جذب کرده است. هنگامی که طرفداران در اوایل سال جاری پرونده های خود را ارائه دادند، برای یکی، مدیر ریاست جمهوری کالیفرنیا سانتا مونیکا، ابراز تردید خود را نسبت به مفهوم راه اندازی تونل، به طور کلی ابراز کرد.
 
"ما مردم را در ترافیک بر روی سطح گیر می کنیم، و این معجزه سریع در زیر زمین برای افرادی که می توانند آن را پرداخت. به گفته لس آنجلس تایمز، این خطوط تلفنی در مورد استروئید ها خواهد بود.
 
در حالی که حل و فصل کمپنی خسته کننده با طرفداران Westside یک راه حل قابل توجه برای پروژه های خود را در منطقه LA، شروع تونل، با این حال پیشرفت در فعالیت های دیگر خود را. تونل آزمایشی تحت ستون SpaceX در Hawthorne در حال حاضر تصفیه شده است و برای مشاهده عمومی در 10 دسامبر تنظیم شده است و ساخت نمونه اولیه گاراژ آسانسور که به طور مستقیم به یک تونل متصل است فعالیت زیادی را مشاهده می کند. مجوز تاسیس فروشگاه آجر، یک خروجی که آجرهای خسته کننده فروخته می شود نیز ضمیمه شده است.
 
به غیر از این، راه اندازی تونل ها در حال آماده سازی برای شروع پروژه های بلندپروازانه خود را تا به امروز - خطوط حمل و نقل با سرعت بالا شیکاگو-اوهار بالا، که انتظار می رود به زودی شروع به ساخت و ساز. به روز رسانی ها در مورد پروژه تا به حال کمیاب بوده است، گرچه عکس هایی که توسط عکاسان Teslarati گرفته شده است، Pauline Acalin و Tom Cross نشان می دهند که یک گودال برای خط تونل شیکاگو، و همچنین آنچه که به نظر می رسد نسل بعدی تونل خسته کننده ماشین، در حال ساخت است.
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 11:37 توسط s.kiani

 Autopilot تسلا به یک نقطه عطف قابل توجه تبدیل شده است - امروزه صاحبان تسلا با یک سیستم کمک به راننده، 1 میلیارد مایل رانندگی کرده اند. این رقم قابل توجه به 10٪ کل مسافت پیموده شده رانده شده توسط ماشین های الکتریکی تسلا در سراسر جهان تا به امروز مربوط می شود.

 
تسلا توضیح می دهد که نقطه عطف 1 میلیارد دلاری به مایل است که توسط صاحبان Autopilot به طور فعال درگیر شده است. همچنین لازم به ذکر است که 10٪ کل مسافت پیموده شده ذکر شده توسط شرکت شامل وسایل نقلیه فروخته شده حتی قبل از معرفی Autopilot و همچنین اتومبیل هایی که صاحبان آنها تصمیم به خرید سیستم کمک به راننده نداشتند.
 
Autopilot در سال 2015 راه اندازی شد و این شرکت از سال گذشته پیشرفت هایی را در زمینه سیستم انجام داده است. اتومبیل های الکتریکی ساخته شده از سپتامبر 2014 که با سخت افزار 1 مجهز شده اند و همچنین وسایل نقلیه تولید شده از اکتبر 2016 به بعد که با سخت افزار 2 نصب شده است، امروزه ویژگی های جدیدی را از طریق به روز رسانی های امروز به دست می آورند. یک نسخه از این نرم افزار نسخه 9 بود که در ماه گذشته به ناوگان تسلا خودروها راه یافت.
 
امروزه صاحبان تسلا، 1 میلیارد (!) مایلی را با Autopilot درگیر کرده اند. pic.twitter.com/16jMYrAZ7u
 
- Tesla (Tesla) 28 نوامبر 2018
 
 
 
پوشش 10٪ از کل مسافت پیموده شده شرکت در کل، اما ثابت می کند که Autopilot یکی از مهم ترین ویژگی های راننده کمک در بازار خودرو امروز است. با توجه به اینکه این رقم شامل مایل از وسایلی است که قبل از معرفی Autopilot فروخته شده و با توجه به این که Autopilot در حالت فعلی آماده برای استفاده در تمام جاده ها نیست، تصویب این ویژگی بین صاحبان مدل S، 3 و X به نظر می رسد گسترده شود
 
به خصوص قابل توجه است که Autopilot هنوز در حال تکامل است. ویژگی هایی نظیر حرکت در Autopilot، که در نسخه 9 نرم افزار عرضه شد، قابل توجه است، اما حتی قابلیت های قانع کننده ای نیز در آینده ای نزدیک معرفی خواهند شد. Elon Musk، برای یک، در طول ظاهر خود را در Recode Decode پادکست اعلام کرد که او معتقد است که اتومبیلهای الکتریکی Tesla می تواند در سال آینده به ویژگی های خود رانندگی کامل دست یابد. Musk همچنین توانایی هایی مانند حرکت در Autopilot را به عنوان یک گام قابل توجه در جهت رانندگی مستقل نام برد.
 
"(حرکت در Autopilot) یکی از اولین گام های اصلی برای رانندگی کامل است. شما می توانید در یک آدرس وارد کنید، و از بزرگراه در رمپ به بزرگراه خارج از رمپ، ماشین خطوط را تغییر دهید. از یک بزرگراه به بعد به طور خودکار حرکت می کند و به طور خودکار رمپ می کند. این بسیار وحشی است این یک ماشین آهسته است. این اساسا یکپارچه سازی ناوبری با قابلیت Autopilot است.
 
"من فکر می کنم در سال آینده به طور کامل رانندگی کنیم. من فکر می کنم به عنوان یک راه حل عمومی. مثل اینکه ما در سال آینده می رویم. بنابراین من نمی دانم من فکر نمی کنم کسی دیگر در سال آینده این کار را انجام دهد. "
 
 
ناوگان تسلا 1 میلیارد مایل در Autopilot رانده است. [اعتبار: تسلا]
 
پیشرفت های آینده به Autopilot در آینده در آینده در بر می گیرد، به خصوص به دلیل اینکه تسلا در حال کار سخت کردن سخت افزار سفارشی خود برای انتشار در سال آینده است. انتظار می رود که ارتقاء سخت افزاری تسلا توسط Peter Bannon، متخصص اپل، طراحی شده و از پیشرفت های پیشرفته تر Autopilot قابل توجهی برخوردار باشد. در طول سه ماهه سوم درآمد، برای یک، Andrej Karpathy، مدیر AI Tesla، اشاره کرد که این شرکت در واقع آموزش خوبی از شبکه های عصبی بزرگ داشته است. تسلا امروز به علت محدودیت های محاسباتی در سخت افزار فعلی قادر به رول کردن آنها نیست.
 
"این ارتقا به ما اجازه می دهد تا نه تنها شبکه های عصبی فعلی را سریعتر اجرا کنیم. اما مهمتر از همه، به ما اجازه می دهد تا شبکه های بزرگتر و محاسباتی گران تر را به ناوگان گسترش دهیم. همانطور که شبکه های بزرگتر را با اضافه کردن نورون های بیشتر، دقت تمام پیش بینی های خود را با ظرفیت اضافه افزایش می یابد. بنابراین، به عبارت دیگر، ما در حال حاضر در جایی هستیم که شبکه های عصبی بزرگ را آموزش می دهیم که به خوبی کار می کنند، اما ما به دلیل محدودیت های محاسباتی نمی توانیم آنها را به ناوگان اعزام کنیم.
 
Elon Musk اشاره کرد که ارتقاء به سخت افزار 3، که شامل یک مبادله ساده از کامپیوتر Autopilot می شود، برای تمام صاحبان Tesla که تصمیم به خرید کامل مجموعه خود رانندگی رایگان است. برای صاحبان که سفارش کامل خود رانندگی را سفارش نمی دهد، هزینه ای است که قابل مقایسه با قیمت مجموعه خواهد بود مورد نیاز است.
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 11:36 توسط s.kiani

 اگر اعلامیه های اخیر تسلا هیچ نشانه ای نداشته باشد، کاشی های خورشیدی در سال آینده یک رمپ تولید تولید خواهند کرد. در اکتبر سال 2016، Roofs خورشیدی، که ماژولهای PV با ظاهر مواد سقف سنتی ظاهر می شوند، گرم شد، با تسلا دریافت کردیم که با توجه به اینکه در چند هفته اول رزرو، افتتاح شد، این محصول "به خوبی به 2018" فروخته شد.

 
یکی از این نگهدارندگان رزرو، آماندا توبلر بود. پس از اولین زندگی در خانه اجاره ای از سال 2002 تا 2004، آماندا و خانواده اش در سال 2004 به خانه شهری CA منتقل شدند، جایی که آنها برای 12 سال باقی مانده بودند. Toblers تلاش کردند تا پنل های خورشیدی را در خانه شهری خود نصب کنند، هر چند که به دلیل انجمن صاحبخانه منطقه که سیستم های خورشیدی را پشت سر گذاشته بود، موفق نشدند. چیزهایی که در سال 2016 تغییر کرد، هنگامی که آماندا و خانواده اش به یک خانه ی حومه ی دو طبقه در منطقه خلیج نقل مکان کردند. این زمان در اطراف، Toblers رایگان بود برای اضافه کردن یک سیستم خورشیدی برای خانه خود.
 
خانه ای که خانواده اش در سال 1965 ساخته شده بود، دارای سقف فلزی قدیمی بود که تقریبا آماده جایگزینی بود. آماندا در بیانیه ای که به Teslarati فرستاده شده است اشاره کرد که وقتی که آنها درباره کاشی های خورشیدی شنیدند، خانواده اش بلافاصله تصور می کردند که این محصول برای خانه های جدید مناسب خواهد بود. در عرض چند روز پس از تسلا باز کردن رزرو برای shingles در ماه مه 2017، Toblers 1000 دلار سپرده خود را.
 
در ماه ژوئیه 2017، تسلا فردی را به خانه فرستاد تا یک بررسی سایت انجام دهد. به عنوان یک روش برای تعیین اندازه سیستم PV که به تناسب نیازهای تبلرها مناسب است، تسلا از کپی قبوض قبوض قبلی خواسته است. آماندا یادآور می شود که خانواده اش در هر ماه مقدار قابل توجهی از انرژی مصرف می کند، به خصوص از آنجا که آنها دو خودروی پلاگین - نیسان لیف و Chrysler Pacifica Hybrid - را به صورت پایدار می گیرند. با توجه به مصرف متوسط ​​انرژی خانواده، تسلا تصمیم گرفت تا یک سیستم بخار خورشیدی 9.9 کیلو وات را در خانه نصب کند که با یک دستگاه Powerwall 2 واحد جفت شده است.
 
Tesla Solar Roof مسکونی 3 [اعتبار: @ Toblerhaus / توییتر] نصب کاشی خورشیدی در یک واحد مسکونی. [اعتبار: Amanda Tobler] Tesla Solar Roof مسکونی 2 [اعتبار: @ Toblerhaus / توییتر] نصب یک کاشی خورشیدی در یک واحد مسکونی. [اعتبار: Amanda Tobler] Tesla Solar Roof مسکونی 1 [اعتبار: @ Toblerhaus / توییتر] نصب یک کاشی خورشیدی در یک واحد مسکونی. [اعتبار: آماندا توبلر]
خانه Toblers با تسلا "بافت" کاشی های سقف خورشیدی نصب شده است. [اعتبار: آماندا توبلر]
 
 
 
تسلا تنها دو نوع از کاشی های خورشیدی را تولید می کند - Textured and Smooth - هر چند گزینه های دیگری مانند Tuscan و Slate به تولید در آینده نزدیک وارد می شوند. در مورد آماندا، او نوعی بافت سقف خورشیدی را انتخاب کرد. همانطور که شانس آن را داشت، خانه Toblers به ​​پایان رسید تا تبدیل شدن به اولین تاسیسات سقف خورشیدی در کشور، به علت طراحی ساده سقف و نزدیکی خانه به کارخانه Fremont.
 
"من گفته شد که ما انتخاب شدیم زیرا ما در منطقه خلیج زندگی می کنیم، که مناسب کارخانه تسلا در Fremont است. علاوه بر این، ما خطوط سقف ساده ای داریم و در ابتدا می خواستیم نصب دقیق داشته باشیم. "
 
نصب سقف خورشیدی در اوایل ماه مارس 2018 صورت گرفت. کل فرآیند حدود سه هفته طول کشید تا بخاطر باران و کشف تسلا یک سقف لرزش سیدر زیر سقف فلزی خانه به اتمام برسد. با وجود اینکه خانه اش در سال 1965 ساخته شده بود، و با وجود اینکه تسلا مجبور بود که دو سقف را کنار بگذارد، آماندا متوجه شد که روند نصب، از جمله نصب Unit 2 Powerwall، باقی مانده است. حتی مجوز سیستم خورشیدی، که برای صاحب خانه ها مورد نیاز است، توسط سازنده ماشین الکتریکی اداره می شود.
 
"تسلا مراقب تمام مجوزها و اجازه استفاده از سقف خورشیدی بود. ما امضای الکترونیکی را برای بسیاری از اسناد در این فرایند امضا کردیم، اما من مجبور نبودم هرکدام از آنها را در خارج از ارائه یک امضا و تاریخ، تکمیل کنم.
 
Toblers مجاز به فعال کردن کاشی خورشیدی خود را دو هفته پس از تکمیل پروژه. با توجه به اینکه سقف حدود 2000 فوت مربع را پوشانده است و 40 درصد از کاشی ها خورشیدی است، آماندا خاطر نشان می کند که 62000 دلار که برای سیستم 9.9 کیلو وات پرداخت می شود، از قیمت یک سقف حق بیمه جدید و پانل های خورشیدی متعارف دور نیست. به گفته او، او اشاره کرد که اگر خانه اش واقعا نیازی به سقف جدید نداشته باشد، احتمالا می خواهد پانل های خورشیدی سنتی را به جای هزینه های صرفه جویی کند. با این وجود، صاحب خانه اشاره کرد که زیبایی شناسی و قابلیت استفاده از Roofs خورشیدی تا به حال سرمایه گذاری ارزشمند است.
 
مصرف خورشیدی-بادی-1 آمار متوسط ​​برای سقف خورشیدی Toblers در هفت ماه گذشته. [اعتبار: آماندا توبلر] خورشیدی مصرف باتری -1a آمار متوسط ​​برای سقف خورشیدی Toblers در هفت ماه گذشته. [اعتبار: آماندا توبلر] نمونه خورشیدی-بادی-مصرف-3aA از آمار روزانه کاشی های خورشیدی. [اعتبار: آماندا توبلر] خورشیدی-بام-مصرف-3A نمونه از کاشی های خورشیدی کاشی روزانه
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 11:33 توسط s.kiani

 Rivian توجه جهان دنیای خودرو را جلب کرد زمانی که آن موتور چهار کامیون R1T کامیون و R1S SUV در لس آنجلس در این هفته عرضه شد، از جمله هیچ کس دیگری از طراح اصلی Tesla Franz von Holzhausen.

 
Teslarati طراح خودروی جانباز و طراح اصلی مدل Tesla Model X، مدل X و مدل 3 را دید و یک روز قبل از وقوع حادثه برای باز کردن درهایش به عموم مردم، از غرفه ی LA Autoshow ریوین دیدن کرد. تسلا در سال جاری در نمایشگاه خودرو نیز حضور دارد که در آن شرکت کاشی های خورشیدی، محصولات انرژی و ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی خود را نمایش می دهد.
 
در حالی که مدیران Tesla از جمله مدیر عامل شرکت Elon Musk هنوز هیچ نظر عمومی در مورد راه اندازی Rivian را ندارند، حضور فون هولزهاوزن در غرفه LA Autoshow و علاقه مندی آن به SUV R1S می تواند به عنوان نشانه ای از تسلا در مورد استفاده از ماشین الکتریکی مبتنی بر میشیگان شروع به کار جدی
 
 
فرانسیس فون هولزهاوزن، طراح اصلی تسلا، از R1S SUV جدید Rivian را چک می کند. (عکس: Teslarati)
 
 
 
طراحی Rivan Rivian توسط جف حمود رهبری شد، که در ماه مه سال 2017 به عنوان رییس طراحی خودرو به ریوین پیوست. حمود قبلا 13 سال در فیات کرایسلر، جایی که او رئیس بخش طراحی جیپ بود، صرف کرد. طراحی برجسته او در طول دوران ریاست او با جیپ Jeep Grand Cherokee بود. علاوه بر استخدام حمود از جیپ، ریوین همچنین Nick Malachowski را به عنوان مدیر طراحی پیشرفته به ارمغان آورد.
 
"طرح های R1T و R1S قدرت و پالایش را در حال برقراری ارتباط با مشتریان می دانند تا خودروها را کثیف کنند. ریوین در یک بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت: مقادیر شدید و بیدینهای تمیز و مداوم برای رسیدن به یک موقعیت مدرن و جذاب، در حالی که تصدیق عملکرد و سطح تکنولوژی را در وسایل نقلیه یکپارچه می کنند، کمک می کند.
 
 
جزئیات R1T Rivian و R1S Rivian. (اعتبار: کریستین پرنزلر / Teslarati)
 
گرچه زبان طراحی بین تسلا و ریویان ممکن است متفاوت باشد، هموود و فون هولزهاوزن هر دو در اشتیاق خود به ساخت و ایجاد چیزی که به طور معمول فقط یک رویای است. و این کار را بدون محدودیت انجام دهید.
 
جف حمود در یک پست وبلاگ ریاحی اعلام کرد: "شانس به اشتراک گذاشتن چیزی شبیه به این از روی زمین، فرصتی است که شما در آن رویای می کنید."
 
فون هولزهاوزن هنگامی که به تسلا در سال 2008 پیوست، به من گفت: "من به دنبال کار در یک شرکت راه اندازی جدید است که دارای محدودیت های نصب شده بزرگ نیست.
 
R1S Rivian در نیمه دوم سال 2020 تولید می شود و از 72،500 دلار شروع می شود. محدوده R1S بین سه نوع بسته باطری قابل تنظیم است: 105 کیلووات ساعت، 135 کیلو وات ساعت و 180 کیلووات ساعت، هر کدام به ترتیب 240، 310 و 410 مایل هستند.
 
 
(عکس: مسیح پرنزلر / تسلراتی)
فون هولزهاوزن علاوه بر چک کردن SUV Rivian نیز به کامیون RIT R1T نگاه کرد که در غرفه شرکت نیز بود. Rivan R1T اولین کامیون الکتریکی تولیدی است که باید به نمایش گذاشته شود. تسلا در حال حاضر طراحی و ساخت کامیون های خود را برقی می کند اما هنوز اطلاعاتی در مورد طراحی، اندازه و قیمت آن ارائه نکرده است.
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 11:28 توسط s.kiani

 تسلا هنگامی که تصمیم به راه اندازی مدل 3 گرفت، شرط بزرگی گرفت. خودرویی که برای بازار انبوه طراحی شده بود، مقیاس وسیع تولید سدان چیزی بود که تسلا قبل از آن با آن برخورد نکرده بود. مدت زمان بیشتری از انتظار می رود و سفر از طریق "جهنم تولید"، اما مدل 3 در حال حاضر رمپ شده است، با الون Musk اشاره کرد که تولید 5000 خودرو در هر هفته در حال حاضر هیچ معامله بزرگ برای تسلا.

 
پذیرش بازار به مدل 3 دلگرم کننده است. این وسیله در ایاالت متحده به خوبی عمل می کند، رتبه بندی در بین اتومبیل های فروش خودرو آمریکایی است. تنها در ماه سپتامبر، مدل 3 به وسیله حجم فروش چهارمین ماشین فروش در ایالات متحده آمریکا بود. بر اساس درآمد، مدل 3 حتی بیشتر قابل توجه بود، رتبه اول را در میان اتومبیل های مسافری فروخته شده در کشور. به نظر می رسد Tesla در حال برنامه ریزی برای عقب نشینی از مدل 3 خود است، چرا که تولید خودروهای الکتریکی در ماه این ماه نمایشگاه خودروی اروپا و آسیا را به نمایش گذاشته است.
 
در میان موفقیت های قابل توجه مدل های 3 و Elon Musk بر روی سدان الکتریکی، کلاس دیگری از وسایل نقلیه نشان می دهد نشانه های قابل توجهی از کاهش - هیبرید پلاگین. موتورهای الکتریکی هیبرید پیستونی (PHEV) با موتور الکتریکی و موتور احتراق داخلی مجهز شده اند. اتومبیل های محبوب در این کلاس عبارتند از Chevy Volt، با تمام محدوده الکتریکی تا 53 مایل و مجموع 420 مایل با یک باتری کامل و یک مخزن کامل گاز.
 
 
عملکرد Tesla Model 3 با حالت Track از طریق یک مدار بسته از بین می رود. [اعتبار: روند حرکتی]
 
 
PHEVs اغلب به عنوان "دروازه" خودرو برای مشتریان به دنبال پرش به حمل و نقل الکتریکی. با داشتن یک موتور بنزینی، صاحبان نیازی به نگرانی در مورد هر یک از نقص های اولیه EVs خالص، مانند محدوده محدودی نداشته باشند. گیل طل، مدیر مرکز تحقیقات خودروهای هیبریدی و الکتریکی پلاگین، به بلومبرگ اشاره کرد که به طریقی، PHEV ها مانند چرخ های آموزشی موتور جنبش الکتریکی است. به گفته تل، به نظر می رسد که مدل های سه بعدی مانند مدل های 3 و 3، مصرف کنندگان به راحتی می توانند PHEV را از بین ببرند و به جای آن وسایل الکتریکی را به کار گیرند.
 
"یک الکترود کامل (خودرو) یک راه حل بسیار ظریف است. ساخت بسیار آسان و نگهداری بسیار کم است. این فقط یک داستان ساده تر است. تیل گفت: هیبرید های پلاگین فقط چرخ های آموزشی در آماده سازی صنعت برای ماشین های الکتریکی است.
 
مرگ وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی plug-in اخیرا به واقعیت تبدیل شد، با GM اعلام کرد که چندین کارخانه خود را در سراسر ایالات متحده و کانادا بسته است. در میان این گیاهان، قدیمی ترین کارخانه GM در دیترویت همترامک بود که ولت را تولید می کرد. در بیانیه ای دیگر، GM تایید کرد که تولید Volt را متوقف خواهد کرد، و شرکت با تمرکز بر توسعه کامیون های الکتریکی مانند Bolt EV به جای آن.
 
 
GM اعلام کرده است که تولید Chevy Volt را متوقف کرده است. [اعتبار: شورولت]
 
به نظر میرسد که مرگ ظاهری PHEV توسط الون ماسک هشت سال پیش پیش بینی شده است. در بیانیه ای به رسانه ها در مراسم افتتاح کارخانه فریمونت، Musk PHEVs را در طول فرایند تکامل به دوزیستان تبدیل کرد. و همانند دوزیستان، Musk اشاره کرد که شمار PHEV ها احتمالا کاهش خواهد یافت، زمانی که بازار به دوران کامل الکتریکی حرکت کند.
 
"(PHEVs) شبیه به دوزبد است. در حال گذار از اقیانوس ها به زمین، در ابتدا بسیاری از دوزیستان وجود داشت. در حال حاضر این دوزیستان وجود ندارد. بنابراین تنها دلیل اینکه شما تا به حال نیاز به این موتور بنزینی داشته باشید، اگر بسته باطری کافی نداشته باشد، اگر زمان شارژ واقعا آهسته باشد، همه چیز حل خواهد شد. بنابراین نقش متوسط ​​در یک هیبرید پلاگین وجود دارد، اما به نظر ما، یک نقش طولانی مدت نیست. من فکر می کنم نقش هیبریدی پلاگین در حال حاضر وجود دارد و نقش الکتریکی در آن وجود دارد، اما من فکر می کنم درازمدت، همه چیز الکتریکی است. "
 
مرگ به ظاهر قریب الوقوع هیبریدی plug-in نه تنها نتیجه اتومبیلهای الکتریکی مانند مدل T، مدل 3، و X است. پیش از این امسال گزارش فوربس در اوائل امسال نشان داد که تلاش (و یا عدم وجود آن) تولیدکنندگان مانند همانطور که جنرال موتورز تا حدودی برای کاهش PHEV سرزنش می کند. از آنجاییکه ولت توسط صاحبان گرمی دریافت شد و منتقدان آن را به خوبی بررسی کردند، خودرو همچنان یک نمایش نادر در نمایندگی های GM در سراسر ایالات متحده بود. کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی GM هیچکدام از ولت و یا برادر بزرگتر خود، Bolt EV را نشان ندادند.
 
به نظر می رسد که جنرال موتورز در این زمان به طور جدی ابتکار عمل EV خود را به طور جدی می پذیرد. در اوایل ماه جاری، برای یک، استراتژیست جهانی، مایکل ابسلون به شدت در یک کنفرانس مطبوعاتی جنجال برانگیز اعلام کرد که جنرال موتورز قصد دارد در دهه آینده صنعت EVS را رهبری کند. سالهای آینده این تصورات را تعیین خواهد کرد .
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 11:13 توسط s.kiani


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : بست بلاگ