× بستن تبلیغات

























s.kiani

 تسلا هنگامی که تصمیم به راه اندازی مدل 3 گرفت، شرط بزرگی گرفت. خودرویی که برای بازار انبوه طراحی شده بود، مقیاس وسیع تولید سدان چیزی بود که تسلا قبل از آن با آن برخورد نکرده بود. مدت زمان بیشتری از انتظار می رود و سفر از طریق "جهنم تولید"، اما مدل 3 در حال حاضر رمپ شده است، با الون Musk اشاره کرد که تولید 5000 خودرو در هر هفته در حال حاضر هیچ معامله بزرگ برای تسلا.

 
پذیرش بازار به مدل 3 دلگرم کننده است. این وسیله در ایاالت متحده به خوبی عمل می کند، رتبه بندی در بین اتومبیل های فروش خودرو آمریکایی است. تنها در ماه سپتامبر، مدل 3 به وسیله حجم فروش چهارمین ماشین فروش در ایالات متحده آمریکا بود. بر اساس درآمد، مدل 3 حتی بیشتر قابل توجه بود، رتبه اول را در میان اتومبیل های مسافری فروخته شده در کشور. به نظر می رسد Tesla در حال برنامه ریزی برای عقب نشینی از مدل 3 خود است، چرا که تولید خودروهای الکتریکی در ماه این ماه نمایشگاه خودروی اروپا و آسیا را به نمایش گذاشته است.
 
در میان موفقیت های قابل توجه مدل های 3 و Elon Musk بر روی سدان الکتریکی، کلاس دیگری از وسایل نقلیه نشان می دهد نشانه های قابل توجهی از کاهش - هیبرید پلاگین. موتورهای الکتریکی هیبرید پیستونی (PHEV) با موتور الکتریکی و موتور احتراق داخلی مجهز شده اند. اتومبیل های محبوب در این کلاس عبارتند از Chevy Volt، با تمام محدوده الکتریکی تا 53 مایل و مجموع 420 مایل با یک باتری کامل و یک مخزن کامل گاز.
 
 
عملکرد Tesla Model 3 با حالت Track از طریق یک مدار بسته از بین می رود. [اعتبار: روند حرکتی]
 
 
PHEVs اغلب به عنوان "دروازه" خودرو برای مشتریان به دنبال پرش به حمل و نقل الکتریکی. با داشتن یک موتور بنزینی، صاحبان نیازی به نگرانی در مورد هر یک از نقص های اولیه EVs خالص، مانند محدوده محدودی نداشته باشند. گیل طل، مدیر مرکز تحقیقات خودروهای هیبریدی و الکتریکی پلاگین، به بلومبرگ اشاره کرد که به طریقی، PHEV ها مانند چرخ های آموزشی موتور جنبش الکتریکی است. به گفته تل، به نظر می رسد که مدل های سه بعدی مانند مدل های 3 و 3، مصرف کنندگان به راحتی می توانند PHEV را از بین ببرند و به جای آن وسایل الکتریکی را به کار گیرند.
 
"یک الکترود کامل (خودرو) یک راه حل بسیار ظریف است. ساخت بسیار آسان و نگهداری بسیار کم است. این فقط یک داستان ساده تر است. تیل گفت: هیبرید های پلاگین فقط چرخ های آموزشی در آماده سازی صنعت برای ماشین های الکتریکی است.
 
مرگ وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی plug-in اخیرا به واقعیت تبدیل شد، با GM اعلام کرد که چندین کارخانه خود را در سراسر ایالات متحده و کانادا بسته است. در میان این گیاهان، قدیمی ترین کارخانه GM در دیترویت همترامک بود که ولت را تولید می کرد. در بیانیه ای دیگر، GM تایید کرد که تولید Volt را متوقف خواهد کرد، و شرکت با تمرکز بر توسعه کامیون های الکتریکی مانند Bolt EV به جای آن.
 
 
GM اعلام کرده است که تولید Chevy Volt را متوقف کرده است. [اعتبار: شورولت]
 
به نظر میرسد که مرگ ظاهری PHEV توسط الون ماسک هشت سال پیش پیش بینی شده است. در بیانیه ای به رسانه ها در مراسم افتتاح کارخانه فریمونت، Musk PHEVs را در طول فرایند تکامل به دوزیستان تبدیل کرد. و همانند دوزیستان، Musk اشاره کرد که شمار PHEV ها احتمالا کاهش خواهد یافت، زمانی که بازار به دوران کامل الکتریکی حرکت کند.
 
"(PHEVs) شبیه به دوزبد است. در حال گذار از اقیانوس ها به زمین، در ابتدا بسیاری از دوزیستان وجود داشت. در حال حاضر این دوزیستان وجود ندارد. بنابراین تنها دلیل اینکه شما تا به حال نیاز به این موتور بنزینی داشته باشید، اگر بسته باطری کافی نداشته باشد، اگر زمان شارژ واقعا آهسته باشد، همه چیز حل خواهد شد. بنابراین نقش متوسط ​​در یک هیبرید پلاگین وجود دارد، اما به نظر ما، یک نقش طولانی مدت نیست. من فکر می کنم نقش هیبریدی پلاگین در حال حاضر وجود دارد و نقش الکتریکی در آن وجود دارد، اما من فکر می کنم درازمدت، همه چیز الکتریکی است. "
 
مرگ به ظاهر قریب الوقوع هیبریدی plug-in نه تنها نتیجه اتومبیلهای الکتریکی مانند مدل T، مدل 3، و X است. پیش از این امسال گزارش فوربس در اوائل امسال نشان داد که تلاش (و یا عدم وجود آن) تولیدکنندگان مانند همانطور که جنرال موتورز تا حدودی برای کاهش PHEV سرزنش می کند. از آنجاییکه ولت توسط صاحبان گرمی دریافت شد و منتقدان آن را به خوبی بررسی کردند، خودرو همچنان یک نمایش نادر در نمایندگی های GM در سراسر ایالات متحده بود. کمپین های تبلیغاتی تلویزیونی GM هیچکدام از ولت و یا برادر بزرگتر خود، Bolt EV را نشان ندادند.
 
به نظر می رسد که جنرال موتورز در این زمان به طور جدی ابتکار عمل EV خود را به طور جدی می پذیرد. در اوایل ماه جاری، برای یک، استراتژیست جهانی، مایکل ابسلون به شدت در یک کنفرانس مطبوعاتی جنجال برانگیز اعلام کرد که جنرال موتورز قصد دارد در دهه آینده صنعت EVS را رهبری کند. سالهای آینده این تصورات را تعیین خواهد کرد .
نوشته شده در دوشنبه 12 آذر 1397ساعت 11:13 توسط s.kiani|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

Design By : بست بلاگ